wtorek, 9 sierpnia 2011

Segregator.

Od dłuższego czasu denerwował mnie fakt, że moje papiery nie mogły znaleźć swojego miejsca. W pokoikach, które zajmujemy z rodziną na nic nie ma miejsca. Na stronie " Robótki na radości i smutki " znalazłam kurs na pudełka z kartonu i zrobiony własnoręcznie segregator. Spróbowałam swoich sił , pokroiłam duże kartony przyniesione ze sklepu, okleiłam tapetą  i wyszło to tak :


Może nie jest bardzo super, ale tani i znalazły dom moje papierki.Zrobiłam jeszcze taki mały na papiery 15/15, ale nie nadaje się do pokazania,bo była to  wersja próbna :)). A tutaj kurs. Podstawy są, a reszta sama przyjdzie.
Otrzymałam pierwszy komentarz i zaproszenie do zabawy, z którego mam zamiar skorzystać, bo można wylosować przydasie, a szczegóły TUTAJ.


To pa, pa :)))))

1 komentarz:

  1. I am stopping by to say thank you for visiting the pixie blog and for the shout out for Pixie, good luck!

    OdpowiedzUsuń