niedziela, 3 lipca 2011

Wyjeżdżamy!

Wczorajszy dzień przeżyłam. Nie cierpię się pakować, nigdy nie wiem co zabrać i ile. Zawszę się stresuję, że za dużo, albo za mało ,jednak jadąc w trójkę na dwa tygodnie musi być dużo.  Mąż mnie zawsze pociesza, że jedziemy samochodem, więc nie muszę tego dźwigać i mam zabierać to, co uważam za potrzebne. Dziękuję mężu za zrozumienie. Pogoda nas nie rozpieszcza, ale mam nadzieję ,że będzie lepiej.

    Teraz z innej beczki. Wakacje już trwają, ale chciałabym pokazać co zrobiłam na zakończenie roku szkolnego dla wychowawców.

Karteczki te są zrobione  na wzór mapek od Emy Sheffer http://pickledpaperdesigns.blogspot.com/, tylko jest ich tyle, że nie pamiętam gdzie one są dokładnie.

To dla wychowawcy klasy gimnazjalnej jest muzykiem

                                           
Ta karteczka również dla wychowawcy gimnazjum, można domyślić się czym się interesuje.
To dla pani z podstawówki
 Nie pamiętam gdzie znalazłam kursik na ramkę do tej kartki, ale jak wrócę to znajdę i podam namiary.    

    Muszę już kończyć, bo czas goni trzeba się zbierać do wyjazdu. Przez następne dwa tygodnie może uda mi się coś napisać, ale zdjęć raczej nie będzie, może coś w turnusu. Życzę więc ładnej pogody wakacyjnej sobie i całej reszcie urlopowiczów :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz